Taupymas turėtų būti protingas, teigia Eligijus Masiulis

 

Biudžeto lėšų mažinimas ir taupymas turėtų būti vykdomas atsakingai, neužkertant kelio investicijoms ir tolesniam augimui, sako susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.
Pasak jo, siūlymas 2 proc. mažinti valstybės sektoriaus išlaidas yra teisingas žingsnis, tačiau nereikėtų beatodairiškai reikalauti visas lėšas skirti biudžeto “lopymui”.
“Kai kuriais atvejais (mažinimas. – ELTA) galėtų būti net ir ne du procentai. (…) Manome, kad ir valstybės įmonės turi ir gali prisidėti mokėdamos daugiau dividendų į valstybės biudžetą, tačiau tai negali būti daroma strateginių valstybės projektų sąskaita, tokių kaip suskystintų dujų terminalo statyba, europinės vėžės “Rail Baltica” tiesimas. Manau, kad tokiais klausimais valstybės prioritetai turėtų būti aiškūs ir nekintantys”, – pirmadienį po Vyriausybės pasitarimo kalbėjo susisiekimo ministras.
Anot E. Masiulio, tam tikros valstybės įmonės dalį savo pajamų investuoja į veiklos gerinimą bei pajamų didinimą, todėl nutraukus investicijas ir visas pajamas skyrus biudžeto kamšymui ateityje galime nebesulaukti pajamų augimo.
“Dalimi lėšų Klaipėdos valstybinis jūrų uostas ar kitos pelningai dirbančios įmonės galėtų prisidėti prie biudžeto. Tačiau tokiu būdu negali būti stabdoma ekonomikos stimuliacija, nes vėl galime papulti į suktuką, kai stipriai mažinant investicijas į ekonomiką gali dar labiau mažėti valstybės biudžeto pajamos”, – sakė E. Masiulis.
Paklaustas apie biudžeto projekto derinimo eigą ir ketinimus trečiadienį Seimui teikti galutinį variantą, susisiekimo ministras pabrėžė, kad projektas turėtų būti apsvarstytas kur kas išsamiau, todėl skubėti nereikėtų.
“Pirmiausia turime susitikti koalicijoje, turi dalyvauti partijų, frakcijų vadovai, Seimo biudžeto komiteto atstovai ir kaip buvo visą laiką įprasta visa tai (biudžetą. – ELTA) aptarti. Norint, kad Seime biudžeto projektas būtų priimtas sklandžiai, reikalinga įtraukti kur kas didesnį ratą žmonių”, – teigė E. Masiulis.

Biudžeto lėšų mažinimas ir taupymas turėtų būti vykdomas atsakingai, neužkertant kelio investicijoms ir tolesniam augimui, sako susisiekimo ministras Eligijus Masiulis.

Pasak jo, siūlymas 2 proc. mažinti valstybės sektoriaus išlaidas yra teisingas žingsnis, tačiau nereikėtų beatodairiškai reikalauti visas lėšas skirti biudžeto “lopymui”.

“Kai kuriais atvejais (mažinimas. – ELTA) galėtų būti net ir ne du procentai. (…) Manome, kad ir valstybės įmonės turi ir gali prisidėti mokėdamos daugiau dividendų į valstybės biudžetą, tačiau tai negali būti daroma strateginių valstybės projektų sąskaita, tokių kaip suskystintų dujų terminalo statyba, europinės vėžės “Rail Baltica” tiesimas. Manau, kad tokiais klausimais valstybės prioritetai turėtų būti aiškūs ir nekintantys”, – pirmadienį po Vyriausybės pasitarimo kalbėjo susisiekimo ministras.

Anot E. Masiulio, tam tikros valstybės įmonės dalį savo pajamų investuoja į veiklos gerinimą bei pajamų didinimą, todėl nutraukus investicijas ir visas pajamas skyrus biudžeto kamšymui ateityje galime nebesulaukti pajamų augimo.

“Dalimi lėšų Klaipėdos valstybinis jūrų uostas ar kitos pelningai dirbančios įmonės galėtų prisidėti prie biudžeto. Tačiau tokiu būdu negali būti stabdoma ekonomikos stimuliacija, nes vėl galime papulti į suktuką, kai stipriai mažinant investicijas į ekonomiką gali dar labiau mažėti valstybės biudžeto pajamos”, – sakė E. Masiulis.

Paklaustas apie biudžeto projekto derinimo eigą ir ketinimus trečiadienį Seimui teikti galutinį variantą, susisiekimo ministras pabrėžė, kad projektas turėtų būti apsvarstytas kur kas išsamiau, todėl skubėti nereikėtų.

“Pirmiausia turime susitikti koalicijoje, turi dalyvauti partijų, frakcijų vadovai, Seimo biudžeto komiteto atstovai ir kaip buvo visą laiką įprasta visa tai (biudžetą. – ELTA) aptarti. Norint, kad Seime biudžeto projektas būtų priimtas sklandžiai, reikalinga įtraukti kur kas didesnį ratą žmonių”, – teigė E. Masiulis.

http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/lietuvos-naujienos/taupymas-turetu-buti-protingas-teigia-eligijus-masiulis-637264/ 

 

Komentarai

koment.