Skrydžiai Palanga–Londonas – jau ne vien idėja

 

Praėjusią savaitę uostamiesčio mero Vytauto Grubliausko vadovaujamos asociacijos „Klaipėdos regionas“ narių susitikime pritarta valstybės įmonės Lietuvos oro uostų (LTOU) siūlymui siekti ilgalaikio bendradarbiavimo su oro linijomis rengiant skrydžius tarp Palangos oro uosto ir Didžiosios Britanijos sostinės Londono, pirmuosius trejus metus investuojant į maršruto rinkodarą.
Sulaukus asociacijos vienijamų Klaipėdos regiono savivaldybių tarybų pritarimo bei sėkmingos derybų su skrydžių bendrovėmis pabaigos, reisus naująja kryptimi tikimasi pradėti jau 2015 metų vasaros sezonu.
Regiono savivaldybės turi numatyti savo indėlį į Kaipėdos pasiekiamumo programą trejiems metams į priekį. Konsoliduotos lėšos bus skirtos maršruto rinkodarai finansuoti. Ilgesnio bendradarbiavimo laikotarpio rizikos pasidalinimo pradedant skrydžius nauja kryptimi pageidauja potencialūs partneriai.
Praėjusių bei šių metų regiono savivaldybių biudžetuose Klaipėdos pasiekiamumo programai, finansuojant skrydžių rinkodarą, įgyvendinti buvo numatyta iš viso 400 tūkst. Lt.
„Džiaugdamasis konstruktyviais Lietuvos oro uostų siūlymais, drauge tikiuosi, kad jam operatyviai pritars visi asociacijos partneriai. Tai būtų ilgai lauktas indėlis didinant regiono pasiekiamumą bei patrauklumą ir atsakymas į nekart verslininkų bei jų organizacijų keltą klausimą dėl šios srities perspektyvų. Turint galvoje, kad kitąmet pavasarį bus atvertas eismas šiuo metu tiesiamu Palangos aplinkkeliu, susisiekimas regione pagerėtų visapusiškai“, – teigė asociacijos „Klaipėdos regionas“ prezidentas V. Grubliauskas.
Klaipėdos regiono savivaldybės jau seniai sutarė, kad pasiekiamumas oro transportu yra vienas iš svarbiausių verslo ir investicijų skatinimo, turizmo plėtros bei įvaizdžio veiksnių. 
Galimybe bendradarbiauti su Palangos oro uostu aktyviai domisi ir Baltarusijos oro bendrovė, kuri norėtų organizuoti skrydžius iš šios šalies sostinės Minsko. Įgyvendinant šį sumanymą, tikimasi aktyvaus Vakarų Lietuvos turizmo sektoriaus bei jam atstovaujančių organizacijų dalyvavimo.
Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai drauge sudėjus pernai aptarnavo 3,48 mln. keleivių, iš jų Palangos oro uostas – 127,9 tūkst., t. y. 4 proc. viso keleivių srauto. Anot V. Grubliausko, be naujų partnerystės pasiūlymų, vilčių teikia naujai sukurtas Lietuvos oro uostų tinklas, kurio plėtrą ketinama koordinuoti vieningai.
2014 m. liepos 1 d., užbaigus valstybės įmonės Tarptautinio Vilniaus oro uosto, valstybės įmonės „Kauno aerouostas“ ir valstybės įmonės Tarptautinio Palangos oro uosto reorganizavimą prijungimo būdu, veiklą pradėjo valstybės įmonė LTOU su trimis – Vilniaus, Kauno ir Palangos – filialais.

Praėjusią savaitę uostamiesčio mero Vytauto Grubliausko vadovaujamos asociacijos „Klaipėdos regionas“ narių susitikime pritarta valstybės įmonės Lietuvos oro uostų (LTOU) siūlymui siekti ilgalaikio bendradarbiavimo su oro linijomis rengiant skrydžius tarp Palangos oro uosto ir Didžiosios Britanijos sostinės Londono, pirmuosius trejus metus investuojant į maršruto rinkodarą.

Sulaukus asociacijos vienijamų Klaipėdos regiono savivaldybių tarybų pritarimo bei sėkmingos derybų su skrydžių bendrovėmis pabaigos, reisus naująja kryptimi tikimasi pradėti jau 2015 metų vasaros sezonu.

Regiono savivaldybės turi numatyti savo indėlį į Kaipėdos pasiekiamumo programą trejiems metams į priekį. Konsoliduotos lėšos bus skirtos maršruto rinkodarai finansuoti. Ilgesnio bendradarbiavimo laikotarpio rizikos pasidalinimo pradedant skrydžius nauja kryptimi pageidauja potencialūs partneriai.

Praėjusių bei šių metų regiono savivaldybių biudžetuose Klaipėdos pasiekiamumo programai, finansuojant skrydžių rinkodarą, įgyvendinti buvo numatyta iš viso 400 tūkst. Lt.

„Džiaugdamasis konstruktyviais Lietuvos oro uostų siūlymais, drauge tikiuosi, kad jam operatyviai pritars visi asociacijos partneriai. Tai būtų ilgai lauktas indėlis didinant regiono pasiekiamumą bei patrauklumą ir atsakymas į nekart verslininkų bei jų organizacijų keltą klausimą dėl šios srities perspektyvų. Turint galvoje, kad kitąmet pavasarį bus atvertas eismas šiuo metu tiesiamu Palangos aplinkkeliu, susisiekimas regione pagerėtų visapusiškai“, – teigė asociacijos „Klaipėdos regionas“ prezidentas V. Grubliauskas.

Klaipėdos regiono savivaldybės jau seniai sutarė, kad pasiekiamumas oro transportu yra vienas iš svarbiausių verslo ir investicijų skatinimo, turizmo plėtros bei įvaizdžio veiksnių. 

Galimybe bendradarbiauti su Palangos oro uostu aktyviai domisi ir Baltarusijos oro bendrovė, kuri norėtų organizuoti skrydžius iš šios šalies sostinės Minsko. Įgyvendinant šį sumanymą, tikimasi aktyvaus Vakarų Lietuvos turizmo sektoriaus bei jam atstovaujančių organizacijų dalyvavimo.

Vilniaus, Kauno ir Palangos oro uostai drauge sudėjus pernai aptarnavo 3,48 mln. keleivių, iš jų Palangos oro uostas – 127,9 tūkst., t. y. 4 proc. viso keleivių srauto. Anot V. Grubliausko, be naujų partnerystės pasiūlymų, vilčių teikia naujai sukurtas Lietuvos oro uostų tinklas, kurio plėtrą ketinama koordinuoti vieningai.

2014 m. liepos 1 d., užbaigus valstybės įmonės Tarptautinio Vilniaus oro uosto, valstybės įmonės „Kauno aerouostas“ ir valstybės įmonės Tarptautinio Palangos oro uosto reorganizavimą prijungimo būdu, veiklą pradėjo valstybės įmonė LTOU su trimis – Vilniaus, Kauno ir Palangos – filialais.

Nuotr.: http://www.arabianbusiness.com/flight-delayed–419540.html 

 

Komentarai

koment.